Tuesday, December 18, 2012

Semalam yang berlalu

Assalamualaikum..

sEMOGA hari ini lebih baik dari semalam.



Semalam, hamba merasai rindu pada manusia. Sampai terbawa ke dalam mimpi.
Peliknya, kenapa hamba tidak rindu pada Tuhan.. Allah .. Masukkan rasa rindu buatMu dalam hatiku.

SAYA SAYANG ALLAH

SAYA SAYANG ALLAH

SAYA SAYANG ALLAH

ALLAH          
  ALLAH         
     ALLAH

~SEMALAM, ada orang tegur saya, teguran secara terbuka. Tetapi, saya tahu ia untuk diriku.
Sebuah peringatan buat yang selalu lupa.

~TERIMA KASIH kerana menegur. Alhamdulillah. =) Semoga ganjaran Allah buat mereka. 

Pagi semalam, telah saya menghadapi '2nd continous assessment' untuk subjek Intermediary Metabolism 1. Subjek yang saya ulang kerana kegagalan dahulu. MOga mendapat keputusan yang baik.

Saya mahu cemerlang dalam pelajaran. InsyaAllah.


Dan orang-orang (Islam) yang datang kemudian daripada mereka (berdoa dengan) berkata: “Wahai Tuhan Kami! Ampunkanlah dosa kami dan dosa saudara-saudara kami yang mendahului kami dalam iman, dan janganlah Engkau jadikan dalam hati perasaan hasad dengki dan dendam terhadap orang-orang yang beriman. Wahai Tuhan kami! Sesungguhnya Engkau Amat Melimpah Belas kasihan dan RahmatMu”.
(Surah Al-Hasyr, ayat 10)










No comments:

Post a Comment