Thursday, January 12, 2012

Ku CaRi CintA


Mencari Cinta

Album :
Munsyid : Rast
http://liriknasyid.com


Aku mencari cinta
Mencari cita
Mencari Dia

Aku hilang segala
Walau berjuta
Harta dan nyawa

Kan ku cari Dia
Setiap ketika
Dimana saja
Ruang yang ada

Ku terus mencari
Dan terus menanti
Kasih hakiki
Semangat abadi

Dia Maha Pengampun
Maha Pemurah
Dan Maha Penyayang

Aku tiada sedar
Sifatnya Tuhan
Yang maha segalanya

Ku tagihkan cintaMu
Biarku rasa baraMu Tuhan
Selama-lamanya


*semalam aku bermimpi..
muncul seorang anak muda,aku hairan..jarang sekali aku bermimpi sebgitu..
tambahan pula datang kepada dengan hajat..
 sukar ku tafsirkan mimpi ini..
Allah...
apakah ini benar-benar dari Engkau ataupun mainan syaitan ?
kepada Engkau ya Allah aku mohon petunjuk
solat malam ku dirikan
mohon Dia menetapkan hatiku
moga yang menjadi imam dalam rumah tanggaku
adalah dari golongan yang mencintai Engkau
yang melazimi zikrullah
mensyukai majlis ilmu
dan
paling penting bagiku
dia mampu membimbing aku...

No comments:

Post a Comment