Monday, March 23, 2015

Ujian HIV Bakal Pengantin

Assalamualaikum.

Today to Shaaban. Less than 3 months. 

Pagi tadi selesai pos laju kad jemputan ke Sarawak dan N.Sembilan. Kos penghantaran sahaja sudah RM41.50. Allahu. Wang keluar begitu pantas. Bayaran untuk kad semalam sahaja RM820. Untuk kedua-dua belah kenduri. 

Kemudian, saya ke Hospital Jitra bertanyakan di mana boleh dibuat Ujian HIV untuk bakal pengantin. Di situ tiada servis ujian, staf hospital suruh ke Klinik Kesihatan Jitra dekat Klinik Pergigian. Maka, pergilah saya ke sana. hehe.. 

Semalam, saya wasup kakngah, sepupu yang nikah hujung tahun lepas bertanya di mana tempat dia buat ujian HIV. Katanya Klinik Kesihatan Changlun sebab klinik tersebuat menghala ke rumah dari tempat kerja. hmm.. Jalan mati.

Patah balik cerita tadi, sampai tempat klinik gigi saya cari pulak tempat nak buat ujian HIV. Tanya staf situ, katanya ujian tu dibuat di Klinik Kesihatan Ibu & Anak. Haha. Sepatutnya saya boleh buat dah tadi tetapi maklumat bakal pasangan pulak tiada. Lain kali saya datang lagi.

Ujian HIV untuk bakal pengantin di Klinik Kesihatan Ibu & Anak, Jitra boleh dibuat pada hari AHAD, ISNIN dan SELASA sahaja.

Pastikan kamu tahu maklumat pasangan kerana ianya diperlukan untuk isi borang. =)
 -nama pasangan
 -no. kp.
 -alamat
 -no. telefon rumah
 -no.telefon pejabat
 -no. handphone
 -pekerjaan
 -alamat tempat kerja

^_^  Sekian sahaja untuk hari ini. Jumpa lagi.  ^_^ 

No comments:

Post a Comment