Monday, March 4, 2013

Done with Induksi


Alhamdulillah, selesai sudah program Induksi Surau selama 2 hari. Alhamdulillah, Allah beri saya kekuatan untuk bersama sahabat2 untuk handle induksi. 

Bermula rabu malam minggu lepas, suhu badanku naik 38C. Allah, sungguh kali ini saya teruji. Demam, batuk dan keletihan bergaul sekali. Ku gagahi juga menghadiri perjumpaan, keluar membeli barang2 dalam keadaan tidak stabil. Alhamdulillah,, Allah jagakan saya saat Dia menguji saya. Penyayangnya Dia. <3

Program induksi ini adalah yang ketiga sepanjang sesi ini. Terbaiklah sahabat2. Tidak pernah sesebuah surau buat induksi samapai 3 kali. Alhamdulillah. Semoga mendapat keberkatan dari Allah. 

Sambut birthday timb Pengerusi surau. =) Surprise..
Induksi sudah selesai. Selepas ini kena teruskan tanggungjawab saya sebagai ini dan itu. hmmm.. no more excuses. Be responsible. 


No comments:

Post a Comment