Tuesday, November 1, 2011

daku dan dr. fauziah

Assalamualaikum.. 
alhamdulillah, hari ini saya dpt jumpa dengan supervisor untuk Final Year Project, Dr. Fauziah. Berjumpa dengannya tanpa 'appointment' memang best. =) Lama jugak saya tak jumpa Dr. Alhamdulillah, saya lihat pensyarah saya ini semakin sihat. 


Banyak yang dibincangkan setelah beberapa minggu tidak bertemu. Yang pastinya saya akan ke ladang mangga di Perlis nanti, tempat yang menjadi medan Dr. membuat penyelidikan. Di sana, perlu melihat-lihat pucuk daun yang baru bertunas dan apa serangga yang suka bertenggek di situ , juga yg makan daun itu.


Pertemuan yg ringkas tapi padat. Sebelum pulang, Dr. sempat menitip pesan dan dorongan "InsyaAllah boleh buat sampai selesai." Ya, saya yakin. Saya yang memulakan, jadi saya pasti akan menghabiskan.


Persis seorang bonda, saya terlupa menyalaminya, jadi dia mengingatkan. Terima kasih Dr. 

No comments:

Post a Comment