Friday, April 22, 2011

saat ini..

Dengan namaMu ya Allah aku memulakan catatan ini..





Saat ini, aku terasa sangat malu pada dia. Dia tidak pernah memulaukan aku, tetapi sangat selalu mengasihi aku. Saat aku berbuat jahat padanya, dia tidak pernah membalas dengan kejahatan. Dia balas dengan kasih sayang. 


Mr Internet, kau banyak menyebabkan aku lupa dia. Banyak lagi encik2 yang membuatkan aku lupa dia. Aku juga tinggal dia. Aku juga lupakan dia. 
Ahhhh.....jahatnya aku..................
             kejamnya aku..............
             berdosanya aku.........
Di manakah perasaan malu aku???????????????????????????


Saat aku tersedar, terasa hina diri ini.
Terasa aku amat berdosa dengan dia.... 
Terasa tidak layak untuk berdamping dengan dia....
Terasa masih adakah kasih buatku dari dia....


Adakah masih berguna air mata ini...untuk menyesali sebuah kekesalan yang padaku sudah terlambat..


Tapi!!!!
aku tahu, dia sangat menyayangi aku.. kerana itu dia membuatkan aku sedar pada saat ini..


Terima kasih buat dia yang aku cintai..


Terima kasih buat dia yang masih mencintaiku...


Terima kasih kerana menyedarkan aku..........


Sungguh aku tidak layak untuk berada dalam naungan kasihmu..


Subhanallah..


Alhamdulillah...


AllahuAkhbar...


ALLAH..........ALLAH........ALLAH.........


semoga Engkau menjadi pendampingku hingga saat nyawaku di ambil olehMu..
Semoga diri yang menulis dan membaca catatan ini menjadi yang hamba yang bersyukur.

No comments:

Post a Comment