Tuesday, April 5, 2011

PeStA bUkU DatAnG LaGi...

Assalamualaikum...
apa khabar anda hari ini?? Semoga sihat dibawah lindungan Tuhan.

22April ni bermula la Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011(KLIBF). KLIBF akan berkampung di PWTC KL selama seminggu. 

Tahun lepas saya berpeluang pergi ke KLIBF'10. Banyak juga buku yang dibeli.
Antaranya...


Untuk pesta buku kali ini,saya masih berkira-kira buku apakah yang wajar dibeli kerana saya akan jadi rambang mata dengan diskaun2 yang banyak dari syarikat pengeluar buku. hehe... 

Jadi, sebaiknya saya merancang supaya alah membeli menang memakai...eh, bukan la... buku tak rugi kalau dibeli.. 

Kesimpulannya, beli buku.....baca buku...dan ambil manfaat darinya. 

Di bawah ini salah sebuah buku yang saya mahu memilikinya. 

No comments:

Post a Comment