Monday, October 20, 2014

Alhamdulillah sudah konvo

Assalamaulaikum.

=) Alhamdulillah, saya sudah naik pentas Dewan Tunku Canselor, UM terima ijazah. Hehe. Terima kasih Ayah dan Ibu datang memeriahkan hari yang bermakna buatku. 

Gambar tak sempat nak upload lagi, masih tersimpan dalam Samsung Young. 

Hari ini sibuk, meski tidak bekerja. Banyak urusan termasuk pergi jumpa doktor gigi.

Sabtu minggu lepas sebelum ke KL, saya ke klinik gigi buat tampalan sementara. Sudah seminggu, pergi semula buat tampalan kekal. Tampalan sementara sahaja RM38. Tampalan kekal RM50. Duit keluar bagai air sungai yang laju. Akan datang harus lagi saya ke sana untuk 'cuci gigi'. Untuk buang kaviti yang berkarat di dinding-dinding gigi. Huh.. panjang sekali. Itu sepatutnya buat tadi, tetapi memikirkan wang yang ada takut tak cukup jadi saya tunda.

Satu benda saya bersyukur sangat yang gigi saya tak kena cabut. Alhamdulillah, praise to Allah.

Okey, kesimpulannya jaga kesihatan gigi anda. ;-) Tajuk lain, yang ku cerita lain. Layankan aja ya. 

Haa, lagi satu doktor gigi ni pun alumni Universiti Malaya. Bangga jap. =D


No comments:

Post a Comment