Tuesday, March 13, 2012

alhamdulillah


alhamdulillah
alhamdulillah
alhamdulillah
terima kasih ya Allah
terima kasih atas ni'mat Mu

Alhamdulillah, tadi saya buka umisisweb.Tengok result terbaru.
Alhamdulillah, pujian hanya untuk Allah, Tuhan yg Maha Pemberi Rezeki.
Gred C- bagi subjek Membrane biochemistry and signal transduction telah dinaikkan kepada C. Alhamdulillah, saya tidak perlu menduduki semula subjek tersebut.
Alhamdulillah.
Doakan kejayaan saya semester ini.
Walaupun sedikit, ia amat bermakna buat saya. =)
Saya dapat merasakan ada sesuatu yang saya perlu lakukan, yang saya belum buat.
Ya, sememangnya ada.
Ada satu perkara yang saya wajib buat tapi, belum dilaksanakan. Macamana ya?? Saya tidak ada kekuatan. Ya Allah, beri saya kekuatan. Hanya Engkau Yang Maha Kuat dapat beri hamba sedikit perasaan berani untuk hamba mendepani perkara itu.

AKhir kalam, saya mahu berjaya.
Berjaya dalam pelajaran.
Berjaya dalam mencari rezeki.
Berjaya dalam beribadah.
Berjaya di dunia.
++++++++
apatah lagi
BERJAYA DI AKHIRAT


BELAJAR KERANA ALLAH
INSYAALLAH
SAYA AKAN BERJAYA




No comments:

Post a Comment